Jumaat, 8 Julai 2011

iNSTRUMEN STANDARD PRESTASI TAHUN 1 KSSR


  Salam semua kebelakangan ini maaf Cikgu Eyta agak malas nak update entry di sini.  MasyaAllah apa la Cikgu Eyta ni kan bermalas-malasan. Tak pe hari ni mood Cikgu Eyta dah kembali berbunga moga berkekalan hendaknya.
    Baru-baru ini rakan sekerja Cikgu Eyta baru balik dari bengkel membina instrumen standard prestasi tahun 1KSSR di Air Keroh, Melaka. Alhamdulillah rakan Cikgu Eyta berikan oleh-oleh berupa instrumen yang telah mereka bina. Cikgu Eyta ucapkan terima kasih kepada semua JU yang telah berusaha membina instrumen ini semata-mata untuk memudahkan guru-guru melaksanakan PBS. Di bawah ini Cikgu Eyta uploadkan semua instrumen, boleh la rakan-rakan semua tegok-tegok mana berkenan dan download sahaja..


78 ulasan:

  1. cikgu eyta, terima kasih atas perkongsian...

    BalasPadam
  2. blog ini memang banyak membantu...thanks a lot

    BalasPadam
  3. cikgu eyta, yang pj dengan pk tu contents dia sama ke? sebab saya tengok nama file dia sama..

    BalasPadam
  4. tima kasih cgu eyta......moga murah rejeki cikgu

    BalasPadam
  5. miss she tuk PJ & PK tu lain2 isinya nama je sama.

    BalasPadam
  6. kepada semua sama-sama, sy harap usaha sy yang sedikit dapat membantu anda semua insyallah.sy gembira jika dpt membantu anda.

    BalasPadam
  7. cikgu eyta, nak mohon share kat blog sy bleh?

    BalasPadam
  8. Miss She sila sy tak kisah bahan ini pun bukan hak milik sy.Bahan ini hak semua guru-guru n murid.

    BalasPadam
  9. miss eyta..thanks a lot!! anyway, npe instrumen PJ & PK same??

    BalasPadam
  10. salam, cikgu eyta.. nape saya xleh download instrument pentaksiran kssr tu. dan macam mana saya boleh download?

    BalasPadam
  11. cikgu eyta .. knpe x boleh download instrumen muzik ??

    BalasPadam
  12. salam, Cikgu Eyta. Didapati dolfer PJ itu hanya mempunyai bahan sama dengan folder PK.

    BalasPadam
  13. salam, cikgu eyta....sy dah cek...fail dlm folder PJ dan PK adalah sama...content die semua instrumen PK....ade x instrumen utk PJ.??

    BalasPadam
  14. x leh download ni...time limit exceeded..

    BalasPadam
  15. Asalamualaikum Cikgu boleh tolong saya... Macam mana nak buat blog mcm cikgu ini??

    BalasPadam
  16. yg laporan bertulis ngn lisan xleh nk download sbb dh exceed limit..ermm

    BalasPadam
  17. MCM MN NK DOWNLOAD NI??? ADA SEBARANG PENYELESAIAN??

    BalasPadam
  18. assalamualaikum cikgu.. saya agak bingung nak bangunkan instrumen pentaksiran muzik ni. tapi x boleh download pula.. exceed limit. tolong!!

    BalasPadam
  19. salam mintak cikgu tgk jap.. xboleh dload bi punyer instrumen

    BalasPadam
  20. salam cikgu.. terima kasih atas perkongsian maklumat.. cuma nk maklumkan, maklumat mengenai pentaksiran ini tak dapat di download kerana sudah 'exceed limit'.. harap cikgu dapat membuat penambahbaikan.. terima kasih..

    BalasPadam
  21. sesiapa boleh kongsi file ini dengan saya. e-mail saya khinfah2004@yahoo.com. saya tidak dapat download, sama masalah dengan member di atas. Terima kasih banyak-banyak!

    BalasPadam
  22. Hi cikgu eyta.. sya nak cadangkan supaya fail2 ini disimpan dan seterusnya boleh dikongsi di laman kongsi mediafire.com supaya tak timbul isu "Monthly Bandwidth Limit"... tq and Selamat Maju Jaya~

    BalasPadam
  23. salam cikgu eyta, kenapa tak boleh download fail2 di ats...cadang nak share jgk

    BalasPadam
  24. Salam cikgu eyta..saya x dpt nk download,tertulis OUT OF BANDWIDTH..Saya amat berharap dpt download untuk kegunaan guru dan murid2 sek saya..harap sedia kongsikan dgn sy ye..ni emel sy: dalila81.hpa@gmail.com
    thanks a lot

    BalasPadam
  25. assalamualaikum..xboleh downlod la cikgu...

    BalasPadam
  26. kalau cg bermurah hati ble tlg emailkan pada sy abghaninorsuzalima@yahoo.com.thanks a lot.

    BalasPadam
  27. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  28. Salam.
    sy sudah menemui cara mendownload setelah exceed limit tu. Cikgu2 cuba la register@login kat box.net.pastu klik arrow sbelah nama fail nk d download,klik add to my box.pastu buka box.net n login cuba tgk file tu dlm folder.br download mcm biasa.Sekian

    BalasPadam
  29. SY DH BUAT SEPERTI CIKGU MAIDA CDGKAN.. TP TETAP X BOLEH DOWNLOAD.. CAMANA YER?? X DER KUAR PUN PERKATAAN ADD TO MY BOX.

    BalasPadam
  30. tak dpt downloadlah cikgu.kalau boleh tolong send ke email saya(perijamli@gmail.com) instrumen utk PK dan MUZIK.

    BalasPadam
  31. sya nak download tapi tak boleh...huhuhuhuhu... tolong lah...... emailkan kat saya ke... rosnitawahab@yahoo.com atau rosnitawahab@gmail.com... tolonglah cikgu.....

    BalasPadam
  32. cikgu Eyta, saya nak dowload instrumen kssr thn 1tapi tak boleh.... tolonglah ... emailkan kat sayalah cikgu. matapelajaran pj & pk. hemavathymuruggiah@yahoo.com atau hemavathyhema0@gmail.com

    BalasPadam
  33. saya tak boleh download instrumen dunia muzik tahun 1, minta tlg emailkan kat saya mariamjanis@ymail.com. tq

    BalasPadam
  34. apa pulak x leh dwld guna jer cara drpd Cikgu Maia tuh.
    1. daftar kat http://www.box.net ( biarkan bhgn nih ... jgn tutp)
    2. pd blog ckg eyda klik kat hujung saiz fail. pilih add to my inbox ( mana2 fail yg nak )
    3. refresh laman daftar dan lihak fail yg telah di 'add' kan.
    4. pilih fail yg nak di dwld.

    BalasPadam
  35. salam..cg,boleh x emel kn sy instrumens bg semua subjek..sbb sy x boleh nk download..ni emel sy nurrulalima91@gmail.com...tqvm

    BalasPadam
  36. salam cikgu, i cuba nak download dan ikut cara cikgu Maia, ttp masih x dapat download. boleh tak cigu share kan instrumens bg semua subjek, sama ada guna link yang lain atau email kepada saya di winniekong26@yahoo.com. Jasa baik cikgu didahului dengan ribuan terima kasih.

    BalasPadam
  37. tolong email kepada saya di enamul41@gmail.com

    BalasPadam
  38. skarang tak dpt download sbb dah exceed bandwith utk bln disember.. kalau tak boleh ikut cara cikgu maia (register), boleh tunggu bln 1 (reset bandwith)..

    BalasPadam
  39. saya pun berminat dengan dokumen ni... sangat berguna! jane12879@yahoo.com... tq

    BalasPadam
  40. instrument utk pj n pk sepatutnya berlainan...sbb sy salah seorg yg terlibt utk mgubal instrumen pk...utk pj ju yg berbeza..

    BalasPadam
  41. saya sudah berapa kali mencuba,tapi masih tidak dapat mendonwload bahan kssr P.islam,pj dan pk..arap cikgu ita boleh emelkan pada saye ibnukhalim@gmail.com..semoga allh mmblas jasa baik cikgu ita..

    BalasPadam
  42. dah tak boleh download lah... boleh tolong send kan ke e-mail saya: api27flame@yahoo.com? penting. terima kasih^^

    BalasPadam
  43. saya pun tolong emailkan Bahasa Inggeris ke email


    dscent2@ymail.com.

    TQ

    BalasPadam
  44. ckgu,bole x tlg emelkn bm pd sy jg?

    chuwamy@yahoo.com

    t.kasih sgt2.. :)

    BalasPadam
  45. Selamat sejahtera, Cikgu Eyta. Saya memerlukan instrumen PJ, PK, Muzik, Dunia Seni Visual, Dunia Sains Teknologi dan Matematik. Masalahnya tidak dapat download. tolong email kpd saya. eelang83@yahoo.com. terima kasih!!

    BalasPadam
  46. dear dah xleh nak down load docs kat box atas nie>>>sedihh

    BalasPadam
  47. Sy pun..math thn 2..rinie7334@yahoo.com tq!!

    BalasPadam
  48. tlg email kan dsv please..kingstone_87@yahoo.com

    BalasPadam
  49. salam sejahtera, cikgu Eyta...sya tidal dapat download instrumen dunia muzik...sya betul-betul memerlukan instrumen tersebut...tolong email kepada saya....susannieorange85@gmail.com
    terima kasih diucapkan atas jasa baik hati cikgu..

    BalasPadam
  50. salam cikgu,gagal untuk download.minta jasa baik untuk email instrumen BI ye. ezywedstudio@yahoo.com thx alot in advance! ;) i owe u one.

    BalasPadam
  51. salam cg ryta .... saya mengajar muzik tahun 1. saya tak ada contoh lembaran kerja muzik. jd saya minta jasa baik cg untuk saya downloads instrumen muzik tp tk dapat .yg keluar you cannot downloads because.... macamana saya nak dapatkan bahan tersebut .. minta tlg jasa baik cg eyta ni..

    BalasPadam
  52. salam..cikgu tolong emailkan instrumen pentaksiran utk pj bley x..ni email sy..fbi_bikerz88@yahoo.com..thankz a lot

    BalasPadam
  53. salam cg, blh tlg emailkn instrumen p.moral thn 1 dan dunia muzik thn 1 ke lyn_izlyn@yahoo.com sy try u download tp x dpt.. thanks alot ^^

    BalasPadam
  54. as salam cg, mohon jasa baik cg utk emel instrumen bi thn 1..cuba dload tp tak bleh dh..trima kasih :)

    BalasPadam
  55. asslamualaikum cikgu eyta..sy perlu sgt instrumen pentaksiran pend moral tahun 1 tp x dpt download. mohon jasa baik cikgu eyta untuk emelkan kepada sy di masturaherman@gmail.com

    tq..

    BalasPadam
  56. salam blog cikgu memg best~ tahniah,,, tp sye nk dowlod xleh la,,, bleh emailkan kt sye tuk semua instrument diatas? wdn_waq@yahoo.com terima kasih

    BalasPadam
  57. cikgu tolong emailkan sy instrumen matematik tahun 1 ke zul_bk4@yahoo.com.terima kasih cikgu..

    BalasPadam
  58. Salam cikgu.
    Bandwidth untuk akaun box cikgu dah exceed.
    tak boleh nak download
    huhu. lambat sangat jumpa blog nih

    BalasPadam
  59. Assalamualaikum cikgu eyta.., boleh emailkan kepada saya semua bahan KSSR yang cikgu ada..., ini email saya (lautdamai_87@yahoo.com) .., jika cikgu tidak keberatan.., syukran jazilan

    BalasPadam
  60. boleh tak emailkan pada saya juga semua mata pelajaran....ke: hazizulghouth@hotmail.com
    terima kasih cikgu... :)

    BalasPadam
  61. cikgu boleh emailkan saya semua instrument KSSR tahun 1 ke pyas1984@gmail.com

    BalasPadam
  62. salam...cikgu eyta.....saya sedang mencari Instrumen Penilaian Pendidikan Moral dan Matematik KSSR Tahun 1 yang terbaru...noleh minta cikgu emailkan....aila.usna@gmail.com

    BalasPadam
  63. salam...cikgu eyta.....saya sedang mencari Instrumen Penilaian dunia muzik thn 1 dan 2 boleh minta cikgu emailkan....
    nayilzahk@yahoo.com

    tqvm

    BalasPadam
  64. assalammualaikum
    cikgu eyta,
    tolong emailkan kat saye semua instrumen kssr..
    terima kasih..
    wardah3112@gmail.com

    BalasPadam
  65. Assallamualaikum....Cikgu Eyta,klu dpt saya mohon agar cikgu tlg emailkan saya bahan instrumen pj tahun 1 dan 2...saya mo download dr blog ni tp xdpt pla...tq.. :)

    BalasPadam
  66. out of bandwith la...... macam mana mo download lagi..

    BalasPadam
  67. mohon emel bahan instrumen dsv th2 ke sekolah kami iaitu : skionsom@gmail.com
    TERIMA KASIH YA..

    BalasPadam
  68. nk instrumen matematik, pj n pk.
    email- isapersona77@gmail.com

    BalasPadam
  69. Assalamualaikum cg eyta.. maaf kan sya, boleh tak cg emailkan kpd sya instrumen math tahun 1 & 2? sya sngt2 memerlukan dokumen2 ini..
    email: cgdila91@hotmail.com
    trma ksh..dan maaf atas kesulitan.. ^_^

    BalasPadam
  70. utk cikgu PBS, Borang Transit PBS fleksibel semua subjek di http://eformrpm-pbs.blogspot.com/2013/02/pengenalan.html

    BalasPadam
  71. terima kasih atas perkongsian ilmu ini cikgu eyta.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...