Jumaat, 8 April 2011

Instrumen Penilaian Rujukan Standard Tahun 1 (SPPK)

         Di sini saya muat naik instumen yang saya buat untuk menilai penguasaan murid saya. Saya tidaklah pandai sangat tentang SPPK ni tapi tak salah kan kalau berkongsi sesuatu yang kita ada. Saya tak tau la betul ke tidak instrumen yang saya buat ni..... kalau saya tersilap sila beri ulasan untuk mengigatkan saya, saya pun masih dalam proses untuk belajar tentang perkara ini.
        

Tema : Keluarga
Tajuk Unit 1: Keluarga Huda
Instrumen PRS (mendengar)

Instrumen PRS (Mendengar dan Bertutur)

Instrumen PRS (Menulis)

Instrumen PRS (menulis)






























3 ulasan:

  1. Hi, saya sangat gembira dpt masuk ke blog cikgueyta banyak bahan yg dpt membantu. boleh tak cikgu update instrumen kssr bg bahasa Inggeris tahun 1. saya nak download tapi ia nya dah out of bandwith. saya amat sangat berharap dpt download bahan kssr tu. terima kasih.

    BalasPadam
  2. salam..maaf mana bbm tuk mp yg lain yer..sy jumpa bbm bm n math shj..

    BalasPadam
  3. Terima Kasih cgu Eyta kerana sudi berkongsi bahan...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...