Ahad, 10 April 2011

Anak ke 2?

Kebelakangan ini masa semakin cemburukan saya lah....Nak update entry pun tak sempat2 terlalu banyak urusan sama ada formal atau tidak formal. Rasanya masa terlalu cepat berlalu. Lebih-lebih lagi usia anak yang sudah mencecah usia 2 tahun yang sentiasa memerlukan perhatian dan bimbingan. Walaupun baru seorang tapi dengan mama yer yang berkejaya agak berat jugak la.
        Ramai kawan-kawan dan saudara-mara saya tanya bila nak tambah anak? anak dah besar leh la tambah 1 lagi? dan macam soalan lagi yang sewaktu dengan yer.
        Sebenarnya bukan tak nak tapi belum bersedia dari segi mental , fizikal dan kewangan....tengah dalam pertimbangan la nie susah nk buat keputusan takut pn ade gak untuk menghadapi sakit bersalin fobia rasanya. Nasib baik suami memang memahami tak la memaksa.....huhuhu..Tapi dulu janji dengan dia kami akan tambah cahaya mata yang kedua bila usia anak yang pertama cecah 3 tahun tapi sudahkah saya bersedia....tak tau la biar la masa menentukan.
        Kesian gak kat anak saya ni xde kawan nak bermain di rumah sorang2 je boring dia kat rumah main dengan mama n ayah je...Jiran-jiran semua dah ade ramai anak...Tak pe la mama akan pertimbangkan yer untuk kebaikan semua.
        Ade gak orang cakap baik lahirkan anak masa muda2 nie kalau tak rugi dah tua anak masih kecik lagi.Uwaaaa saya nie dah la tak berapa nak muda...Bila difikirkan betul gak tu kan.......Huhuhu susah ni buat keputusan.Nantikan berita gembira dari saya yer kalau jadi la...harap2 kalau jadi dapat la anak perempuan la pulak yer doakan tau.......amin..

1 ulasan:

  1. Ita, wong jowo ngomong - alon-alon!
    Ada rezeki tu adalah, kan! Kalau tak de tu, adalah hikmahnya...yang penting Usaha Tangga kejayaan! Huah3

    *Abg Ijal anak ke-2, Lahir hari ke-2, bulan ke-2!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...