Jumaat, 15 April 2011

Blog Cikgu Eyta Dapat Award la!!

Saya memang bangga sangat2 coz kesudian 'Blog Kawan' sudi bagi award pada blog saya yang tak seberapa ni....hehe. Inilah award yer!



* Bagi menghargai pemberian tuan tanah saya buat tindakan ini :

Link Balik Pada Blogger Yang Beri Award
http://rizalmankasman.blogspot.com

7 Perkara Mengenai saya:
1. Seorang Guru Biasa Yang Luar Biasa
2. Jawanies Girl Dari Simpang Renggam
3. Seorang Yang Degil Tapi Lembut Hati
4. Suka Belajar Sesuatu Yang Baru
5. Mempunyai Seorang Suami dan Anak Lelaki
6. Suka Memasak
7.Suka Membaca Apa-apa Bahan Yang Berinformasi

14 Blogger yang 'Cikgu Eyta' TAG :

1.   life is a learning

2.  CATATAN CHEKGU BIZI   

3. love islam      
      

 
 8.  IslamKu CintaKu    

9. EwanRani



11. ! AdamXis

12. ama si baldu merah

13. BIO-EVER - RAHSIA CARA AWET MUDA & WAJAH BERSERI NO 1 DI  MALAYSIA

14. Sofea Zulaikha


Sebab saya TAG blog diatas :


Sebenarnya saya suka berkongsi rasa istimewa ni dengan orang lain supaya orang lain pun turut rasa istimewa. So, ini dia 14 bloggers yang saya tag (atas sebab-sebab tertentu).
Kenapa saya pilih untuk Tag blog anda ?
  1-7  saya pilih sebab mereka bloggers yang seangkatan dengan saya iaitu pendidik yang sanggup berkongsi pengalaman dan bahan mengajar mereka kepada kita.

8-14 pula merupakan rakan bloggers yang mempunyai blog yang mempunyai keunikan yang tersendiri dalam memberikan informasi kepada kita. Ada juga diantara mereka adalah anak jado johor sama dengan saya.

So rakan-rakan yang di'tag' saya harap dapat terima dan mana-mana yang dah pernah dapat, anggaplah ia penghargaan berganda k.

Terima kasih juga kerana sudi singgah ambil award ni. Jangan lupa perkara kat bawah ni:
Sila berbuat perkara yang sama ikut langkah-langkah berikut (sama yang macam saya buat):

1. Copy imej award pada entri baru rakan-rakan (dan dipautkan ke url page ni)
2. Buat link pada pemberi award (dalam kes ni link ke url utama blog 'kawan')
3. Senaraikan 7 perkara berkaitan rakan-rakan
4. Tag pula 15 blogger pilihan rakan-rakan
5. Alasan kenapa tag blog dia orang

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...